0

۹۰ کیلومتر از محورهای منتهی به پایانه مرز تمرچین خط کشی شد

۹۰ کیلومتر از محورهای منتهی به پایانه مرز تمرچین خط کشی شد
بازدید 25

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص تردد ایمن زوار اربعین حسینی در محورهای مواصلاتی شهرستان پیرانشهر در جوار پایانه مرزی تمرچین اظهار کرد: در همین راستا ۹۰ کیلومتر از محورهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین در حوزه استحفاظی پیرانشهر خط کشی شده و این عملیات تا زمان اتمام طرح تردد زوار ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه علائم جاده‌ای شامل نصب انواع تابلوهای اخباری و انتظامی در محورهای ارتباطی، نقش مهمی در افزایش ضریب ایمنی راه‌ها دارد، تصریح کرد: برای تردد ایمن زائرین اربعین در ۳ ماه سال جاری ۲۲۷ مورد تابلو و علائم هشدار دهنده جاده‌ای در محورهای مواصلاتی شهرستان پیرانشهر نصب شده است.
دست نشان محورهای مواصلاتی شهرستان پیرانشهر را یکی از محورهای مهم تردد زائرین اربعین دانست و یاد آور شد: با هدف ایمنی محورهای مواصلاتی این شهرستان؛ عملیات تسطیح، رگلاژ و شانه سازی بطول ۲۰۰ کیلومتر، نخاله برداری به طول ۳۷۲۰ متر مکعب و تراشه برداری و مسیر گشایی به طول ۲۶۰۰ متر مکعب تاکنون انجام شده است.
وی ادامه داد: ۳۷ مورد اجرای گشت‌های تلفیقی با پلیس راه و گشت‌های دروازه‌ای کنترل ناوگان از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پیرانشهر برای تردد ایمن زائرین اربعین حسینی در سالجاری است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: اقدامات ذکر شده بخشی از برنامه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ۳ ماهه نخست سالجاری در محورهای مواصلاتی شهرستان پیرانشهر بوده و سایر اقدامات در طول ماه جاری تا ۱۶ مرداد همزمان با آغاز طرح اربعین با قوت و حجم عملیات بیشتر انجام می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *