0

تبیین دستاوردهای نظام از کارکردهای نماز جمعه است

تبیین دستاوردهای نظام از کارکردهای نماز جمعه است
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر امینی صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بردسکن اظهار کرد: هیچگاه امیدواری صادق به جامعه را نباید فراموش کنیم، لذا دین اسلام کارکردهای فردی و اجتماعی دارد که امیدواری و امید سازی از کارکردهای اجتماعی آن است.
امام جمعه بردسکن بیان کرد: کذب و دروغ را رها کنیم و منافع عموم را بر منافع شخصی ترجیح دهیم.
وی با تقدیر و تشکر از متولیان امر انتخابات در شهرستان و تلاش دو ماهه آنان بعد از شهادت آیت الله رئیسی گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی ستودنی بود و همچنین به دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب نیز تبریک عرض می‌کنیم و آرزوی موفقیت برای ایشان داریم.
امینی افزود: در دیدار ائمه جماعت کشور با مقام معظم رهبری و نمایندگان مجلس، رهبری تذکرات لازم را در انتخاب وزرا بیان داشتند و بر همکاری با رئیس جمهور منتخب تاکید کردند.
امام جمعه بردسکن اظهار کرد: همه ما باید ید واحد باشیم و با وحدت و همدلی با رئیس جمهور منتخب همکاری کنیم تا بتوانیم در پیشرفت کشور سهیم باشیم.
وی همچنین در ادامه از ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه در کشور خبر داد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *