0

توجه به عفاف و حجاب از پیش‌نیازهای تحقق برنامه جوانی جمعیت است

توجه به عفاف و حجاب از پیش‌نیازهای تحقق برنامه جوانی جمعیت است
بازدید 22

محلات حجت‌الاسلام سید حسین سید سامعی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: چنانچه در خصوص مسئله عفاف و حجاب اقدامی نشود، در آینده اقتصاد و پایه‌های خانواده آسیب خواهد دید و جامعه با پیری جمعیت مواجه خواهد شد.
وی، با اشاره به ضرورت تسهیل دولت در حوزه تولید محصولات حجاب و عفاف بیان کرد: اگر جامعه در ارتباط با بی‌بند و باری مطالبه‌گر باشد و حاکمیت نیز با نقشه جامع به ایجاد زیرساخت‌های تولید محصولات حجاب و عفاف با قیمت مناسب بپردازد در ارتباط با موضوع جوانی جمعیت نیز موفق خواهیم بود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلیجان، پیری جمعیت را یکی از معضلات خطرناک برای هر جامعه دانست و ادامه داد: اگر کشور وارد بحران جمعیت شده و در سراشیبی کاهش قرار گیرد، جبران آن دشوار شده و پیش‌بینی می‌شود که جمعیت کشور به کمتر از ۳۰ میلیون نفر برسد و در شرایط کنونی تمام جامعه نیاز به کمک و خدمات پزشکی خواهند داشت.
وی افزود: با پیر شدن جمعیت، جامعه خرد شده و به منظور جلوگیری از توقف چرخه تولید در صنعت و کشاورزی، مجبور به آزادسازی قانون مهاجرت شده و وضعیتی وحشتناک‌تر از غرب در انتظار ما خواهد بود.
حجت الاسلام سید سامعی ادامه داد: در این صورت به منظور تأمین نیاز کار کشور ممکن است دست به اصلاح قانون زده و هرکس با هر دین، باور و هویتی پذیرفته شود و در صورت وقوع چنین اتفاقی ممکن است مهاجران وارد اقشار مختلف از جمله معلمان، اساتید دانشگاه، نیروهای نظامی، امنیتی و کارمندان شوند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلیجان گفت: برای دستیابی به اهداف برنامه‌های جوانی جمعیت باید با ورود به مساله عفاف و حجاب، پایه‌های خانواده را تحکیم کرد. اگر اکنون فکری به حال مساله عفاف و حجاب نشود، در آینده اقتصاد و پایه‌های خانواده در جامعه آسیب خواهد دید و جامعه با پیری جمعیت مواجه خواهد شد.
وی با اشاره به پیامدهای تدریجی بی‌بند و باری جامعه در ارتباط با موضوع جمعیت، اظهار کرد: کلیدواژه مقابله با این بحران، درک مردم از شرایط موجود است و انتظار است هولناک آن پیش از آنکه چیزی قابل جبران نباشد، تبیین شود و ر صورت وقوع بحران، چند دهه برای جبران آن زمان لازم است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *