0

برق دستگاه‌های اداری بردسکن در صورت تخلف قطع می‌شود

برق دستگاه‌های اداری بردسکن در صورت تخلف قطع می‌شود
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، علی دهقان زاده صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری که به مناسبت ۵ مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور در دفتر امام جمعه شهرستان بردسکن با حضور اعضای شورای اداری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم و اسارت آل الله اظهار کرد: امروز بحث صرفه جویی در مصرف برق دغدغه همه ما است و تا صبح سه شنبه گرمای شدیدی را در کشور شاهد خواهیم بود.
فرماندار بردسکن افزود: هنوز از استانداری خراسان رضوی جهت تعطیلی شنبه و یکشنبه اطلاعی ندادند و در صورت تفویض اختیار از سوی استاندار به فرمانداران تصمیمات را خواهیم گرفت.
وی با بیان اینکه نماز جمعه یک فریضه الهی و یک اصل است، گفت: کلیه رؤسای دستگاه‌های اداری به همراه پرسنل خود در نماز جمعه حضور حداکثری داشته باشند و با نصب بنر و پارچه در سر درب ادارات سالروز اولین اقامه نماز جمعه در کشور را گرامی بدارند.
دهقان زاده همچنین از برپایی میز خدمت رؤسای ادارات در نماز جمعه خبر داد و افزود: اطلاع رسانی جهت حضور مردم در نماز جمعه و میز خدمت توسط رسانه‌ها صورت گیرد.
فرماندار بردسکن همچنین از بخشداران خواست تا با اطلاع رسانی به دهیاران حضور اعضای شورا و مردم روستاها را جهت حضور در فریضه نماز جمعه فراهم آورند.
وی در ادامه از حضور مردم و مشارکت ۷۱ درصدی در پای صندوق‌های رأی تقدیر و تشکر کرد و افزود: با مشارکت مردم در انتخابات توانستیم رتبه ششم استان را کسب کنیم.
دهقان زاده ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر پزشکیان افزود: دعا می‌کنیم رئیس جمهور منتخب تحت عظمای ولایت گام‌های راسخ را بردارند و همه ما نیز کمک حال آقای پزشکیان هستیم تا بتوانیم ایرانی آباد را به مردم هدیه کنیم.
فرماندار بردسکن خطاب به رؤسای ادارات اظهار کرد: پاسخگوی مردم الویت باشد و با سعه صدر با ارباب رجوع برخورد کنید.
وی موضوع مصرف آب را نیز مهم ذکر کرد و گفت: امیدواریم با همت و تلاش مسؤولان و مردم سربلند از این بحران بیرون بیاییم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *