0

استمرار پویش رسانه‌ای «زیر خیمه‌اش یک خانواده‌ایم» در گیلان

استمرار پویش رسانه‌ای «زیر خیمه‌اش یک خانواده‌ایم» در گیلان
بازدید 27

مهدی پارسا در حاشیه حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیج رسانه فومن در چایخانه حضرت رضا (ع) در گفت و گو با خبرنگار مهر با تقدیر از حضور پرشور خبرنگاران بسیج رسانه در این اقدام فرهنگی و معنوی اظهار کرد: برپایی چایخانه حضرت رضا علیه السلام در شهر فضایی معنوی و روحانی برای مردم به ارمغان می‌آورد.
وی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه همواره در اطلاع رسانی و بیان آئین‌های فرهنگی و مذهبی پرچمدار بوده و فعالیت می‌کنند، افزود: خبرنگاران بسیج رسانه استان گیلان در دو شهرستان آستانه اشرفیه و فومن توفیق خدمت در چایخانه حضرت رضا (ع) را پیدا کرده و با حضور خود علاوه بر انعکاس ارادت مردم به اهل بیت (ع) توفیق خدمت به ارادتمندان به ائمه اطهار را برگ زرینی بر فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای خود می‌دانند.
مسؤول بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به استمرار پویش رسانه‌ای «زیر خیمه‌اش یک خانواده‌ایم» در استان گیلان اظهار کرد: پویش رسانه‌ای «زیر خیمه‌اش یک خانواده‌ایم» ویژه اصحاب رسانه در راستای معرفی فرهنگ عاشورایی و ترویج آئین‌ها و سنت‌های دینی، مذهبی و بومی در حال اجراست.
پارسا افزود: روایت توفیق خدمت خادمان و حال و هوای معنوی ارادتمندان به اهل بیت علیه السلام در مراجعه به چایخانه حضرت رضا علیه السلام در راستای این پویش رسانه‌ای قابل توجه است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *