0

رویداد عرصه با رویکرد شاگرد پروری به حل مسائل دانشجویان می‌پردازد

رویداد عرصه با رویکرد شاگرد پروری به حل مسائل دانشجویان می‌پردازد
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی کرمی شامگاه چهارشنبه در گردهمایی سالانه اعضای هیأت علمی عضو شبکه نخبگانی اساتید جوان دانشگاه تهران عرصه که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری نشست در مشهد عنایت خود امام رضا (ع) است و باید از این فضای معنوی کمال بهره و استفاده را ببریم و برای پیشرفت این طرح از ائمه اطهار (ع) مدد بگیریم.
مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در خصوص مباحثی که در این دوره ارائه می‌شود، ابراز کرد: رویداد عرصه رسالت سنگینی را بر عهده دارد و در مدت ۲ روز (چهارم و پنجم مرداد ماه) مباحث معرفتی و انسان شناسی برای اساتید نخبه دانشگاه مطرح می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این رویداد استاد به عنوان مربی نقش مهمی را اجرا می‌کند، اظهار کرد: کرسی‌های آزاد اندیشی در نشست‌های شبکه نخبگانی برگزار می‌شود و حل مسائل مهم کشور با کمک اساتید نخبه رسالت مهم این رویداد است.
کرمی خاطر نشان کرد: ایجاد نگاه مسأله‌محوری میان اساتید و اعضای هیأت علمی، ایجاد هسته‌های میان‌رشته‌ای و به کار گیری دانشجویان و شاگرد پروری از جمله ویژگی‌های این طرح است‌.
مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران به ضرورت توجه بیش از پیش به ظرفیت دانشجویان و تعامل میان استاد و دانشجو اشاره کرد و گفت: این دوره زمینه را برای شاگرد پروری و ارائه مشاوره خوب و مناسب به آنها فراهم می‌کند.
وی بیان کرد: خوشبختانه کشور ما دانشجویانی با ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرند فضا برای رشد آنها فراهم شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *