0

پیش بینی افزایش دما تا ۴۸ درجه و بالاتر در خوزستان

پیش بینی افزایش دما تا ۴۸ درجه و بالاتر در خوزستان
بازدید 25

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد سبزه زاری اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی امروز تا روز یکشنبه نوسانات یک الی ۲ درجه‌ای دما در سطح استان مورد انتظار است؛ به طوری وقوع دماهای ۴۸ درجه و بالاتر در اغلب نقاط استان به جز مناطق مرتفع شرقی و شمالی پیش بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: طی امروز تا اواسط هفته آینده (به ویژه شنبه و یکشنبه)، سرعت وزش بادها در بخش‌های غربی، جنوبِ غربی، جنوبی و تا حدودی مرکزی در حد متوسط تا نسبتاً شدید و همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود؛ لذا احتمال خیزش گردوغبارهای محلی و موقتی در مناطق مذکور وجود دارد. شمال خلیج فارس نیز در این ایام مواج است. همینطور تا فردا جریانات جنوبی در سواحل جنوبِ شرقی و شرقی طی ساعاتی سبب افزایش رطوبت و پدیده شرجی می‌شوند.
وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته شوش ۴۸.۴ و ایذه با ۲۴.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند. در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۴۷.۸ و کمینه دمای ۳۱.۱ درجه سانتیگراد رسیده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *