0

نماز جمعه دهدشت به برکت جوانان و رسانه‌ها پایگاه و صدای مردم است

نماز جمعه دهدشت به برکت جوانان و رسانه‌ها پایگاه و صدای مردم است
بازدید 40

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی وحدانی فر ظهر پنجشنبه در دیدار رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با وی، به مناسبت پنجم مردادماه سالروز نخستین اقامه نماز جمعه در کشور، بر نقش کلیدی نماز جمعه در انعکاس مشکلات و مطالبات مردم تاکید کرد.
وی با اشاره به تأثیر مثبت حضور جوانان و فعالیت رسانه‌ها، گفت: نماز جمعه دهدشت به واسطه مشارکت فعال جوانان و پوشش رسانه‌ای به پایگاهی مؤثر برای بیان نیازها و دغدغه‌های مردم تبدیل شده است.
حجت الاسلام وحدانی فر همچنین با استناد به احادیث الهی، به اهمیت نماز جمعه در زندگی فردی و اجتماعی پرداخت و افزود: کسی که نماز جمعه را سبک شمارد، برکت از زندگی‌اش خواهد رفت.
وی تصریح کرد: نماز جمعه باید به عنوان یک تریبون تبیین و روشنگری عمل کند و از چارچوب مصلی فراتر رفته تا حرف حق و مشکلات مردم را به درستی بیان کند.
امام جمعه دهدشت به موفقیت‌های نماز جمعه در دیشموک و قلعه‌رئیسی اشاره کرد و گفت: موفقیت این تریبون در این مناطق به دلیل پیگیری مؤثر مشکلات مردم است.
وی همچنین به حضور فعال جوانان در نماز جمعه و سهم ۵۰ درصدی آنان از نمازگزاران اشاره کرد و این امر را نشانه‌ای از عملکرد موفق ستاد نماز جمعه دانست.
امام جمعه دهدشت به نقش رسانه‌ها در بازتاب نماز جمعه پرداخت و بیان کرد: رسانه‌ها مهم‌ترین بازوی نماز جمعه هستند و نقش رسانه‌ها در موفقیت نماز جمعه دهدشت محسوس است.
حجت الاسلام وحدانی فر در پایان، تعامل مثبت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه را مورد تقدیر قرار داد و از تلاش‌های این مجموعه تشکر کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *