0

پیشگیری از معلولیت‌ها اولویت مهم بهزیستی است

پیشگیری از معلولیت‌ها اولویت مهم بهزیستی است
بازدید 26

مریم شمسی پور در گفت گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خدمات بهداشتی و سلامت محور با مشارکت کادر درمان ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی فومن ارائه شد.
به گفته وی، متخصص ارتوپد، متخصص داخلی، پزشک عمومی، ماما، روان شناس، گفتار درمانگر، غربالگری بینایی و شنوایی تیم درمان را در خدمات دهی به افراد تحت پوشش بهزیستی همراهی کردند.
سرپرست بهزیستی فومن به تشریح برنامه‌های این سازمان در هفته بهزیستی پرداخت و بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه و مسؤولان شهرستان بخشی از برنامه‌ها در هفته بهزیستی بود.

شمسی پور از برپایی میز خدمت ویژه مددجویان بهزیستی در فومن خبر داد و اضافه کرد: برپایی مسابقه کتابخوانی ویژه توان خواهان و مددجویان و همچنین برگزاری پیاده روی خانوادگی ویژه پرسنل و کارکنان بهزیستی فومن بخش دیگری از برنامه‌های هفته بهزیستی بوده است.
وی با بیان اینکه پیشگیری از معلولیت‌ها در اولویت خانواده بهزیستی قرار دارد، افزود: دوره آموزشی صوت و گفتار پیشگیری از معلولیت‌ها و برقراری ارتباط گفتاری در فومن برگزار شد.
سرپرست بهزیستی فومن از افتتاح چندین پروژه مسکن و اشتغال مددجویان در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: برپایی پیاده روی ویژه توان خواهان و همچنین راه اندازی اردوی جهادی در فومن برگزار شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *