0

مجوز فعالیت دفتر نمایندگی کانون هموفیلی ایران در کرمانشاه صادر شد

مجوز فعالیت دفتر نمایندگی کانون هموفیلی ایران در کرمانشاه صادر شد
بازدید 24

ارسلان مفرد نصرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از کش و قوس‌های فراوان روز گذشته مجوز فعالیت دفتر نمایندگی کانون هموفیلی کرمانشاه توسط استانداری کرمانشاه به عنوان نماینده وزارت کشور به نمایندگان کانون هموفیلی ابلاغ شد.
وی افزود: از سال ۱۳۹۹ به بعد مجوز فعالیت همه دفاتر نمایندگی کانون هموفیلی ایران در سراسر کشور به‌جز استان کرمانشاه ابلاغ شده بود.
مدیر کانون هموفیلی استان کرمانشاه گفت: اما با کمک و مجوز معاونت اجتماعی استانداری کرمانشاه فعالیت دفتر نمایندگی کانون هموفیلی کرمانشاه از حدود پنج ماه پیش آغاز شده بود.
مفرد نصرآبادی تصریح کرد: پس از پیگیری‌های فراوان مجوز فعالیت دفتر نمایندگی کانون هموفیلی ایران در کرمانشاه روز گذشته توسط استانداری کرمانشاه به عنوان نماینده وزارت کشور به نمایندگان کانون ابلاغ شد.
وی ادامه داد: طی مدت فعالیت کانون هموفیلی کرمانشاه با مجوز معاونت اجتماعی استانداری، اتفاقات خوبی در زمینه حمایت از بیماران هموفیلی در این استان اتفاق افتاد.
مفرد نصرآبادی تاکید کرد: با ابلاغ رسمی این مجوز، قطعاً با تلاش‌های بیشتری به کار خود ادامه داده و حمایت‌های بیشتری از این بیماران خواهد شد.
وی با بیان اینکه اهدای مجوز فعالیت دفتر کانون با هفته حمایت از بیماران هموفیلی مقارن بود، افزود: آماده تعاملات رسمی با همه نهادهای دولتی و غیر دولتی هستیم تا بتوانیم نقش امید را به خوبی برای بیماران مظلوم هموفیلی به اجرا برسانیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *