0

همه برای موفقیت دولت جدید کمک کنند

همه برای موفقیت دولت جدید کمک کنند
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: همه قوا باید برای موفقیت دولت جدید کمک کنند و این فرمایش رهبر معظم انقلاب است و ما هم تابع ولایت هستیم و همه مسئول و غیر مسئول باید به دولت کمک کنند.
امام جمعه نهاوند افزود: کار مجلس و دولت مکمل همدیگر است و مجلس با قانون‌گذاری خوب باید شرایط را فراهم کند و دولت هم در جهت خدمت به مردم و در چهارچوب قانون تلاش و فعالیت شبانه‌روزی داشته باشد.
وی گفت: امروز سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد است که رزمندگان استان همدان و نهاوند در این عملیات رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند.
حجت الاسلام والمسلمین مغیثی گفت: شهید سرافراز حاج میرزامحمد سلگی که افتخار نهاوند است در این عملیات به یادماندنی با وجود مجروحیت ولی شجاعانه فرماندهی کرد و درسی فراموش نشدنی به منافقین دادند.
وی ادامه داد: منافقین به خیال فتح تهران با پشتیبانی دشمنان وارد کشور شدند ولی در کمین نیروهای اسلام قرار گرفتند و سپاه و ارتش و بسیج آن‌ها را تار و مار کردند که باید یاد همه رزمندگان این عملیات و شهید سلگی را گرامی بداریم.
امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها به پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی اشاره کرد و گفت: مردم متدین نهاوند حتی قبل از مرکز استان به امامت شهید آیت‌الله حیدری نماز جمعه را برپا کردند که نشان‌دهنده متدین و انقلابی بودن مردم این دیار است.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: شعار حقوق بشر آمریکا فریب است و استکبار با وجود کشتار ۴۰ هزار نفر در غزه سکوت کرده که نشان می‌دهد حقوق بشر مدنظر آن‌ها دروغ و آمریکا رأس جبهه باطل است.
حجت الاسلام والمسلمین مغیثی بیان کرد: آمریکا از یک طرف به صهیونیست‌ها سلاح می‌دهد و هزاران نفر با سلاح‌های آن‌ها به شهادت رسیدند و از طرفی ادعای دروغین حمایت از حقوق بشر را دارد.
وی گفت: اسراف حرام شرعی است و باید همه مراقب درست مصرف کردن باشیم و واجب است در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنیم تا همه مناطق کشور از این نعمات بهره‌مند شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *