0

رییس جمهور در برابر سهم‌خواهی ها برای تشکیل دولت بایستد

رییس جمهور در برابر سهم‌خواهی ها برای تشکیل دولت بایستد
بازدید 29

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جوان جسور در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر نرجه ملاک پذیرش اعمال را تقوا دانست و اظهار کرد: شخصیت افراد و نوع کار دخیل در پذیرش اعمال نیست.
وی یکی از عوامل تحکیم پیوند خانواده را کمک کردن زن و شوهر و اعضای خانواده به یکدیگر در خانه اشاره کرد و افزود: سیره اهل بیت عصمت و طهارت نیز مشارکت در کارهای منزل بود.
امام جمعه نرجه اهل بیت (ع) را نشانه ها و علامت های تقوا دانست و ادامه داد تبعیت از اهل بیت (ع) موجب سعادت جامعه است.
وی با اشاره به آغاز به کار دولت در هفته پیش رو تاکید کرد: رییس جمهور منتخب باید با حفظ استقلال دولت در مقابل سهم خواهی ها و مصادره دولت به نفع برخی افراد و جریان ها ایستاده و کابینه را تشکیل دهد.
حجت الاسلام جسور با بیان اینکه مردم به آقای پزشکیان اعتماد کرده و رای داده اند و مسئولیت دولت و عواقب آن بر عهده ایشان است، تصریح کرد: رییس جمهور منتخب در مناظرات ادعای اجرای برنامه هفتم توسعه را داشتند و بدون شک همین امر موجب وحدت رویه خواهد بود.
وی در پایان با اشاره به ترور ترامپ و تلاش برخی ها برای مقصر نشان دادن ایران در این نمایش یادآور شد: ترور و تروریسم جایی در مبانی انقلاب اسلامی ایران ندارد و این کارها در ذات خراب و نابکار غرب وجود دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *