0

همه جریان‌های سیاسی در نماز جمعه کنار هم قرار می‌گیرند

همه جریان‌های سیاسی در نماز جمعه کنار هم قرار می‌گیرند
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، رقیه زنگنه‌نژاد جمعه شب در آئین پاسداشت پنجم مرداد ماه سالروز برپایی نخستین نماز جمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی با گرامیداشت این مناسبت مهم یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را اقامه آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه دانست و گفت: این آئین یک اجتماع مهم سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دینی محسوب می‌شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با بیان اینکه در نماز جمعه همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی در کنار هم قرار می‌گیرند اضافه کرد: حضور بانوان در نماز جمعه که نیمی از جمعیت جامعه هستند بسیار مهم و در تربیت فرزندان اثربخش است.

وی با اشاره به نقش بانوان در تربیت نسل‌های آینده جامعه خاطرنشان کرد: حضور بانوان همراه فرزندان نقش مهمی در تربیت و تعلیم آنان در ابعاد مذهبی، سیاسی و فرهنگ اسلامی دارد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با بیان اینکه بانوان از نقش محوری در تربیت و دین‌داری نسل‌ها برخوردار هستند اضافه کرد: نقش نماز در تربیت کودکان، جوانان و نوجوانان بسیار مهم است و در این راستا نماز جمعه بصیرت‌افزایی آحاد جامعه در ابعاد گوناگون را فراهم می‌کند.
در این مراسم از دست‌اندرکاران نماز جمعه بوشهر تجلیل شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *