0

هفتادوپنجمین صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی استان بوشهر ایجاد شد

هفتادوپنجمین صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی استان بوشهر ایجاد شد
بازدید 21

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار مرشدی جمعه شب در جمع خبرنگاران گفت: تشکیل صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری در استان بوشهر از نیمه دوم سال ۱۳۹۵ با تشکیل ۵۵ صندوق در روستاهای استان با مشارکت زنان روستایی و عشایری آغاز و تا کنون ادامه دارد که ۴۶ صندوق مربوط به شهرستان دشتستان است.
مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: هدف از تشکیل این صندوق‌ها جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها است و سپس شرکت دادن زنان در اقتصاد جامعه و خانواده که در طول این چند سال نقش بسزایی ایفا کرده‌اند و توانسته‌اند با تسهیلات کم بهره و سرمایه‌های بسیار ناچیز تحولی در اقتصاد خانواده ایجاد کنند.
وی گفت: سالانه با اجرای دوره‌های آموزشی ویژه اعضا صندوق‌ها توسط مدیریت هماهنگی ترویج و با مشارکت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و مراکز توانمندی زنان روستایی بیش از پیش شده است که این موضوع در افزایش درآمد خانوار روستایی و عشایری و خوداتکایی جوامع محلی نقش بسزایی دارد.
مرشدی گفت: با توجه به پتانسیل روستای سمل جنوبی توسعه بیشتر محصولات دامی و کشاورزی مهمترین اهداف ایجاد این صندوق است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *