0

آغاز به کار طرح مردمی «ضیافت زوار» در خوزستان

آغاز به کار طرح مردمی «ضیافت زوار» در خوزستان
بازدید 25

حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز موسم زیارت اربعین از شروع به فعالیت طرح مردمی ضیافت زوار خبر داد و گفت: در این طرح که به صورت خودجوش و مردمی آغاز شده مردم خوزستان زوار شهرها و استان‌های دیگر که برای زیارت اربعین مشرف می‌شوند در مسیر تشرف و بازگشت از سفر کربلای معلی میهمان خانه‌های خود می‌کنند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: طرح ضیافت زوار به صورت خودجوش توسط تشکل‌های مردمی از اواخر ماه محرم در خوزستان آغاز شده و تا آخر ماه صفر ادامه دارد.
وی افزود: در این طرح مردم شهرستان‌های خوزستان که در مسیر زائران اربعین هستند در نقاط مختلف شهر به استقبال از زائران حضرت سیدالشهدا (ع) می‌روند و آنها را برای استراحت و اسکان به خانه‌های خود دعوت می‌کنند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه از استقبال خوب مردم خوزستان در اجرای طرح ضیافت زوار خبر داد و بیان کرد: همچنین تعداد زیادی از حسینیه‌ها و مساجد پای کار آمدند و مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین هستند.
حجت الاسلام اخوان صباغ عنوان کرد: اگر چه خاستگاه این طرح، مردمی و خودجوش است اما اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در شهرستان‌های مختلف رسالت خویش را تسهیل گری در این خصوص می‌داند و تمام توان خود را در راه خدمت به زائرین سید و سالار شهیدان به کار خواهیم بست.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *