0

تعهدات شهرداری دهدشت اجرایی نشد/ اجرای عملیات لایروبی و پاکسازی

تعهدات شهرداری دهدشت اجرایی نشد/ اجرای عملیات لایروبی و پاکسازی
بازدید 21

سید عبدالخالق یزدانجو در پاسخ به موارد مطرح شده پیرامون وضعیت خدمات شهری دهدشت، در گفت وگو با خبرنگار مهر، افزود: شرکت متولی در تاریخ ۰۳/‌۰۴/‌۱۴۰۳‬ قراردادی با شماره ۴۲۲۵ تحت عنوان خدمات شهری شهر دهدشت «لایروبی جداول، جاروی خیابان و حمل زباله‌ها» منعقد کرد.

وی ابراز داشت: از آنجایی که این شرکت دارای سابقه چندین ساله در حوزه شهری شهرهای دوگنبدان، دهدشت و سوق را در کارنامه خود دارد، در بدو شروع قرارداد با تمام توان به عملیات لایروبی جداول و جاروی خیابان‌ها به صورت دو شیفت پرداخت.
یزدانجو با انتقاد از عدم تحقق تعهدات توسط شهرداری دهدشت، تصریح کرد: کار عملیات لایروبی به خوبی پیش می‌رفت، اما متأسفانه در حوزه حمل زباله به دلیل نبود خودروی کافی با مشکلاتی مواجه شدیم.
وی ابراز داشت: بعد از گذشت یک ماه از مدت قرارداد، شهرداری دهدشت و در رأس آن شهردار، به تعهدات خود طبق ماده ۴۳ قرارداد و تحویل چهار دستگاه خودروی حمل زباله به صورت صحیح و سالم و تحویل حدود ۵۰ تا ۶۰ دستگاه گاری چهار چرخ عمل ننمودند.
یزدانجو اظهار داشت: این عدم تعهد باعث بی‌نظمی در امر خدمت‌رسانی در موضوع حمل زباله شد.
یزدانجو عنوان داشت: این شرکت فقط به دلیل نبود خودروهای حمل زباله و گاری‌های چهار چرخ از طرف شهرداری دهدشت که طبق قرارداد بر عهده شهرداری است، با مشکل حمل زباله مواجه گردیده و این مسئله باعث بی‌نظمی و وجود حجم عظیمی از زباله‌ها در سطح شهر شده است.

وی نبود گاری سالم برای لایروبی جداول و زباله‌ها به دلیل نداشتن چرخ و ورق آهن، نبود خودروی حمل زباله سالم و کافی جهت حمل و بارگیری زباله‌های شهری در شیفت شب و روز، نبود گاری ثابت به تعداد کافی، نبود جاده مناسب و دسترسی برای حمل زباله به سایت زباله به طوری که خودروی حمل زباله بعد از تاریک شدن هوا قادر به رفتن به سایت زباله نمی‌باشد و نبود امکانات و تجهیزات اولیه خودروهای حمل زباله شهرداری شامل بوق، چراغ‌های جلو و عقب، چراغ‌های راهنما و … با توجه به اهمیت قرارداد و نیاز به خدمت‌رسانی در شب را از مشکلات دانست.
یزدانجو گفت: مردم شریف دهدشت نباید به هر دلیلی چوب بی مدیریتی شرکت‌های پیمانکاری و مسئولین ذی‌ربط را بخورند و شهروندان متضرر شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *