0

دوره آموزشی حقوق شهروندی در مازندران برگزار می شود

دوره آموزشی حقوق شهروندی در مازندران برگزار می شود
بازدید 23

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید براری اظهار کرد: برای ایجاد رویه واحد در سطح استان، مطالعاتی انجام شد و دوره آموزشی حقوق شهروندی ویژه مراجع انتظامی به صورت ابتکاری و با کم‌ترین هزینه در چهار مرحله در حال برگزاری است.
وی خاطرنشان کرد: هیأت بازرسی و نظارت بر حفظ حقوق شهروندی شامل ۹ تن از قضات برجسته استان و رئیس کل دادگستری استان رئیس هیأت است اعضا هیأت در طول سال موکلف اند ۲ مرتبه بازرسی از مراجع انتظامی، و دادگاه های کیفری داشته باشند بر این اساس استان به ۵ منطقه تقسیم و بازرسی ها به صورت منظم و طبق برنامه زمانبندی انجام می‌شود.
معاون قضائی رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: در بازرسی‌هایی که طی یکسال گذشته صورت گرفت ایرادات، نواقص و چالش هایی وجود داشت که برای رفع این اشکالات و نواقص، ایجاد رویه واحد و تغذیه اطلاعاتی، دوره‌های آموزشی در چهار مرحله در حال اجراست.
براری سرپرست دبیرخانه بازرسی و نظارت بر حفظ حقوق شهروندی با تاکید بر ضرورت حفظ کرامت و حقوق شهروندی افراد اظهار کرد: ضابطان نقش مهم و حساسی در حفظ حقوق شهروندی افراد دارند و اولین دوره آموزشی حقوق شهروندی ویژه مراجع انتظامی برای رؤسای کلانتری و پاسگاه های شرق استان در ساری برگزار شد و در هفته های آتی نیز در شهرهای بابل، محمودآباد و تنکابن برگزار خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *