0

آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس طرح اربعین از ۱۰ مرداد در استان مرکزی

آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس طرح اربعین از ۱۰ مرداد در استان مرکزی
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد جهانی بعدازظهر شنبه در آستانه سفرهای اربعین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴۹ شرکت مسافربری در سه پایانه مسافربری و نمایندگی دفاتر شرکت‌های مسافربری در شهرستان‌های استان وظیفه جابه‌جایی زوار در طرح اربعین را بر عهده دارند.
وی افزود: با توجه به تمهیدات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پیش‌فروش بلیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای از مبدأ استان مرکزی به مقصد مهران از ۱۰ مردادماه آغاز می‌شود.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان همزمان با سراسر کشور فعالیت خود در طرح اربعین را از ۱۶ مردادماه شروع و تا ۱۶ شهریورماه ادامه خواهد داد تا خدمات مطلوبی به نسبت سال‌های گذشته به زائران ارائه گردد.
جهانی بیان کرد: اولویت تهیه بلیت برای کسانی خواهد بود که در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.
وی، از ممنوعیت انجام سرویس‌های دربستی توسط شرکت‌های حمل و نقل مسافری در بازه زمانی طرح اربعین خبر داد و گفت: سرویس‌های دربستی تنها با هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای مواردی خاص تعیین می‌شود که در این راستا شرکت‌ها به هیچ وجه، مجوزی در ایام اربعین ندارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *