0

معدوم سازی بیش از ۱۲۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در حاجی‌آباد

معدوم سازی بیش از ۱۲۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در حاجی‌آباد
بازدید 17

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: این مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد شامل لبنیات، سوسیس، کالباس، نوشیدنی‌های گازدار و بدون گاز، انواع چیپس و کیک بوده است که پس از تشکیل پرونده و صورتجلسه، جمع‌آوری و معدوم شده است.
وی افزود: تذکرات لازم به واحدهای صنفی داده شده است و در صورت تکرار مجدد با بررسی پرونده‌های تخلف فروش اقلام تاریخ مصرف گذشته توسط متصدیان پرونده‌های مورد نظر به دستگاه قضائی ارجاع می‌شوند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان حاجی آباد اضافه کرد: با توجه به اینکه حفظ سلامت جامعه اولویت اصلی مجموعه سلامت است بازرسان بهداشت محیط در بازدیدهای مستمر از مراکز فروش مواد غذایی ضمن شناسایی مواد غذایی فاسد، تاریخ مصرف گذشته و غیرمجاز نسبت به توقیف و معدوم سازی این کالاها اقدام می‌کنند.
حسینی افزود: توجه به اهمیت سلامت مردم با نظارت‌های مستمر بر مراکز تهیه توزیع و عرضه مواد غذایی و اقلام آرایشی ک بهداشتی ادامه دارد و در صورت مشاهده مورد غیر اصولی با متخلفان برخورد می‌شود.
وی همچنین از مردم خواست که در خریدهای روزانه خود به تاریخ‌های تولید، انقضا و نیز کیفیت محصولات و وضعیت مرکز عرضه کننده کالا توجه کافی داشته باشند و گزارش تخلفات را از طریق سامانه ۱۹۰ اعلام کنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان حاجی آباد تاکید کرد: در سه ماه نخست سال جاری معدوم ۱۲۵۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد در شهرستان حاجی آباد با هدف صیانت از سلامت جامعه معدوم شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *