0

تداوم هوای گرم در هرمزگان طی ۲۴ ساعت آینده

تداوم هوای گرم در هرمزگان طی ۲۴ ساعت آینده
بازدید 25

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی حمزه نژاد با اشاره به ناپایداری وضعیت جوی و دریایی در استان، گفت: امروز در مناطق ساحلی و جزایر خلیج فارس مه صبحگاهی، در سایر مناطق غبار محلی و در بعد از ظهر و شب در ارتفاعات استان رشد ابر با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.
وی افزود: بعد از ظهر و شب افزایش موقتی سرعت باد و بروز گردوخاک در برخی مناطق مرکزی استان و محدوده تنگه هرمز دور از انتظار نخواهد بود.
حمزه نژاد خاطرنشان کرد: امروز خلیج فارس، تنگه هرمز و به تدریج دریای عمان با وزش باد نسبتاً شدید جنوب غربی -شمال غربی در محدوده ۴۵ کیلومتر بر ساعت مواج خواهد شد.
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: توصیه می‌شود شناورهای سبک از تردد دریایی در کیش، لاوان، قشم، هرمز، لارک، هنگام، تنب بزرگ و کوچک، ابوموسی و سیری خودداری و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناورها در نظر گرفته شود.
حمزه نژاد افزود: از فردا با تغییر سوی باد در دریای عمان و افزایش سرعت بادهای جنوب شرقی، دریا در محدوده جاسک و شرق تنگه هرمز نسبتاً مواج پیش بینی می‌شود و از روز سه شنبه بر شدت این بادها افزوده خواهد شد و بخش‌هایی از خلیج فارس را نیز در بر خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: فردا با افزایش رطوبت نسبی موقتاً از شدت دما در طول روز و در بیشتر نقاط استان کاسته خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *