0

پیرغلامان حسینی ترویج دهنده فرهنگ اهل بیت هستند

پیرغلامان حسینی ترویج دهنده فرهنگ اهل بیت هستند
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شکرینا ظهر دوشنبه در مراسم آئین بدرقه پیرغلامان حسینی اظهار کرد: برگزاری اجلاس جهانی پیرغلامان حسینی سرمنشا آغاز اتفاقات خوبی در این حوزه بوده و اکنون مدت بیش از دو سال است که این اجلاس به صورت بین المللی برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این اجلاس را تجلیل از پیرغلامان حسینی و ترویج معارف اسلام دانست و افزود: پیرغلامان حسینی ترویج دهنده فرهنگ ناب اهل بیت عصمت و طهارت در دنیا هستند و نسل جدید تشنه این معارف و ترویج آن هستند.
مدیر کل صدا و سیمای گلستان با اشاره به اهمیت برگزاری همایش پیرغلامان حسینی در شهر کرمان، گفت: برگزاری این مراسم برای ارج گذاری به کسانی که سال‌ها برای حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) خادمی، ذاکری و سوگواری کردند.
بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی از نهم تا دوازدهم مرداد ماه با حضور ۵۰۰ مهمان داخلی و خارجی با شعار «کرمان، حسین‌آباد ایران» در شهر کرمان برگزار می‌شود و حضور در گلزار شهدا همایش شعر آئینی روضه‌های خانگی همایش بانوان حسینی از جمله برنامه‌های این همایش است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *