0

ثبت نام بیش از ۱۴ هزار گیلانی در سامانه سماح

ثبت نام بیش از ۱۴ هزار گیلانی در سامانه سماح
بازدید 27

محمد احمدی ادیب در گفت‌وگو باگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مردمی سازی کنگره اربعین در سال‌های گذشته کلید خورده و اسمال هم باید این جریان به اوج خود برسد.
جانشین دبیر و سخنگوی ستاد اربعین گیلان با بیان اینکه مواکب گیلانی، تجلی انسجام و وحدت شیعیان به ویژه گیلانیان ولایتمدار هستند، گفت: گیلانی‌ها در برپایی مواکب، تقویت خدمات‌دهی و اخلاق مداری نسبت به زائران، پیشرو و الگو باشند.
احمدی ادیب با اشاره به اینکه کمیته‌های استانی و شهرستانی در خصوص رفع هرگونه نواقص و مشکلات احتمالی نقش‌آفرینی کنند، اضافه کرد: تشکیل جلسات مکرر از سوی کمیته‌ها و ستاد اربعین گیلان در مرکز و شهرستان‌ها گواره آمادگی این استان برای برپایی یک رویداد فرهنگی و مذهبی باشکوه است.
وی مواکب را مصداق بارز ترویج فرهنگ مردمی‌سازی برشمرد و افزود: مردمی اداره کردن مواکب در کنگره بزرگ اربعین مورد تأکید و توجه است.
سخنگوی ستاد اربعین گیلان از ثبت نام بیش از ۱۴ هزار گیلانی در سامانه سماح خبر داد و گفت: بخش قابل توجهی از ثبت نام کنندگان پیاده روی اربعین مسیر مرز مهران را برای سفر انتخاب کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *