0

مدیر خبرگزاری مهر در استان هرمزگان معارفه شد

مدیر خبرگزاری مهر در استان هرمزگان معارفه شد
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه با حضور محمد مهدی رحمتی مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر، حسام الدین حیدری معاون خبر خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان و جمعی از مسؤولان استانی و نمایندگان رسانه‌ها و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی علی ستاری به عنوان مدیر خبرگزاری مهر در استان هرمزگان منصوب شد.
متن حکم وی به شرح ذیل است:
برادر انقلابی و جهادی جناب آقای علی ستاری
سلام علیکم با توجه به تعهد، تجربه و سوابق شما به موجب این حکم به عنوان مدیر دفتر استان هرمزگان خبرگزاری مهر منصوب می‌شوید.
تقویت نگاه مسئله محوری با رویکرد و اولویت فرهنگی در تولیدات استانی، توجه ویژه به فعالیت جریان اصیل انقلابی، تعامل شایسته و مستقلانه با ارگان‌ها و نهادهای استانی، تقویت حضور در شبکه‌های اجتماعی، بهبود روند تولیدات چندرسانه‌ای و ارتقای حوزه اقتصاد رسانه با رعایت اصول و چارچوب‌ها اهم وظایف جنابعالی می‌باشد.
امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از همت و توان خود و سایر همکاران در ارتقای نقش آفرینی خبرگزاری مهر در جبهه رسانه‌ای انقلاب، آگاهی بخشی، امیدآفرینی و خدمت به مردم موفق باشید.
محمد مهدی رحمتی مدیر عامل

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *