0

۱۰۰ قطعه شمش نقره قاچاق در خوی ضبط شد

۱۰۰ قطعه شمش نقره قاچاق در خوی ضبط شد
بازدید 23

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین نجف زاده در این زمینه اظهار کرد: پرونده قاچاق ۱۰۰ عدد شمش نقره و هشت بسته گرانول نقره به ارزش ۴۴ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خوی رسیدگی شد.
وی ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک مثبت گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط نقره‌های کشف شده متخلف را به پرداخت ۴۴ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی نقره‌ها محکوم کرد.
نجف زاده افزود: این شعبه همچنین متخلف را به پرداخت یک ۱۸ میلیارد ریال از بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت ۶۲ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
وی با اشاره به نحوه دستگیری متهم در این پرونده گفت: مأموران گمرگ رازی شهرستان خوی محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه ون مسافربری و از شخصی با تابعیت کشوری دیگر کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *