0

۱۳۰۰ مربی صحیفه سجادیه تربیت شدند/ راه اندازی سامانه آموزش مجازی

۱۳۰۰ مربی صحیفه سجادیه تربیت شدند/ راه اندازی سامانه آموزش مجازی
بازدید 24

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی وافی بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه در سال جاری قصد دارد، تولیدات نشر خود را که در این زمینه خلاهایی وجود دارد در عرصه های مختلف همانند بانوان، سبک زندگی، کودک و نوجوان، حوزه تربیتی با محوریت صحیفه سجادیه طبقه بندی و در اختیار مخاطبان قرار دهد.
وی بیان کرد: چاپ مجدد صحیفه سجادیه با تجدید نظر و دقت بیشتر و به منظور بهره گیری مراکز حوزوی و دانشگاهی با مدیریت خانم فاطمه احمدی در حال پیگیری است که در این چاپ به لغات کاربردی و مورد نیاز پژوهشگران و مبلغان پرداخته خواهد شد.
رییس بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه گفت: سامانه آموزش مجازی صحیفه سجادیه با عنوان خانه خورشید راه اندازی شده که مباحث آموزشی پیرامون صحیفه سجادیه در آن بارگذاری می شود.
وی افزود افراد می‌توانند ا استفاده از سامانه آموزش مجازی صحیفه سجادیه در دوره‌های آن شرکت و پس از طی این دوره‌ها مجوز مربیگری را از بنیاد بین‌المللی سیف سجادیه دریافت کنند.
حجت الاسلام وافی افزود: سامانه فروشگاه مجازی با بارگذاری آثار و تولیدات مرتبط با صحیفه سجادیه راه اندازی و در اختیار علاقمندان قرار دارد.
وی با بیانی که در سال گذشته ۱۳۰۰ نفر از حوزویان و دانشگاهیان در طرح تربیت مربی صحیفه سجادیه آموزش دیدند افزود: این افراد از طریق سامانه مجازی دوره های مقدماتی و تکمیلی را طی ۴۵ جلسه گذراندند و درسنامه ای برای این منظور آماده سازی شده است که می تواند به نیازهای مربیان در حوزه آموزش و تربیت پاسخ دهد.
رییس بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه با بیان اینکه تلاش هایی‌ در جهت ایجاد شبهه نسبت به صحیفه سجادیه و شخصیت امام زین العابدین علیه السلام صورت می گیرد افزود: کتابی با عنوان «حقیقت صحیفه سجادیه» به منظور پاسخ به شبهات و روشنگری نسبت به صحیفه سجادیه در نیمه نخست امسال منتشر می شود.
حجت الاسلام وافی گفت: بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه اقداماتی در راستای ترجمه این کتاب به زبان های مختلف انجام داده است که کار ترجمه به زبان پرتغالی صورت گرفته و ترجمه رومانیایی نیز در حال انجام است.
وی با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره «تراتیل سجادیه» در عتبه حسینی گفت: این جشنواره از صبح روز چهارشنبه آغاز و تا روز جمعه ادامه دارد.
رییس بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه ادامه داد: در این جشنواره ۱۰ کشور عربی و غیر عربی و نمایندگانی از ایران حضور دارند.
وی با بیان اینکه بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه با نهاد کتابخانه های عمومی کشور تفاهم‌نامه ای امضا کرده است گفت: بخشی از اقدامات مورد نظر را نهاد کتابخانه های عمومی استان قم پیگیری می کند که برپایی میزهای کتاب صحیفه سجادیه و حلقه های ادبی پیرامون آثار مرتبط با صحیفه سجادیه بخش دیگری از این تفاهم‌نامه است.
حجت الاسلام وافی افزود: دفتر همکاری‌های بین‌الملل را در ابتدای نیمه دوم امسال با همکاری جامع المصطفی، مجمع تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افتتاح می‌کنیم.
رییس بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه با بیان اینکه تفاهم نامه‌ای با سازمان اوقاف و امور خیریه نیز به امضا رسیده است افزود: با اداره کل اوقاف نیز در زمینه مسابقات قرآن و عترت در بخش معارف صحیفه سجادیه همکاری لازم داشته‌ایم و با توجه به حضور نوادگان امام سجاد در استان قم امیدواریم بقاع و امامزادگان نسبت به موضوع صحیفه سجادی فعال شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *