0

وقوع یک فقره قتل در لاهیجان/ قاتل دستگیر شد

وقوع یک فقره قتل در لاهیجان/ قاتل دستگیر شد
بازدید 29

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمید محمدی نسب در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی یک فقره درگیری منجر به جرح در یکی از خیابان‌های شهرستان لاهیجان، مأموران انتظامی بلافاصله برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل مشخص شد که یک فرد حدود ۷۰ ساله بر اثر ضربات سلاح سرد مجروح و بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است.
فرمانده انتظامی لاهیجان با بیان اینکه متأسفانه فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان در اثر شدت جراحات وارده فوت کرد، گفت: قاتل ۴۰ ساله بلافاصله پس از وقوع قتل شناسایی و با اطلاع از مرگ مقتول به قصد خودکشی اقدام به خود زنی کرده بود که با حضور به موقع پلیس دستگیر و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
وی با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از قتل را اختلافات شخصی با مقتول اعلام کرد افزود: بر اساس بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد که مقتول امام جماعت یکی از مساجد شهرستان لاهیجان است.
سرهنگ محمدی نسب گفت: جزئیات و اطلاعات تکمیلی این پرونده پس از بررسی‌های بیشتر از طریق مرجع قضائی اطلاع رسانی خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *