0

آمادگی ۶۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران اربعین خراسان شمالی

آمادگی ۶۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران اربعین خراسان شمالی
بازدید 22

محمد مشتری در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۶۰ دستگاه اتوبوس به منظور جا به جایی زائران اربعین حسینی از خراسان شمالی به مرز مهران در نظر گرفته شده و برای این سفر معنوی از حداکثر ظرفیت ناوگان اتوبوسی استفاده می‌شود.
وی با اشاره به آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین افزود: به منظور بهره‌وری بهتر از ناوگان موجود، شرکت‌های مسافری در صورت تکمیل ظرفیت نسبت به اعزام زائران اقدام خواهند کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی بر ممنوع بودن ارائه سرویس دربستی اتوبوسی در این ایام تاکید و اظهار کرد: اعزام زائران اربعین از شانزدهم ماه جاری آغاز و تا پایان اربعین ادامه دارد.
مشتری با بیان اینکه پیش بینی می‌شود اربعین امسال بیش از ۶ هزار زائر با اتوبوس عازم عتبات عالیات شوند، افزود: به علت کمبود ناوگان اتوبوسی توصیه می‌شود زائران، سفر خود را به زمان پیک سفر موکول نکنند همچنین افرادی که خودروی شخصی دارند با وسیله نقلیه خود راهی این سفر معنوی شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *