0

موج جدید گرما در راه اردستان/ مردم مراقب گرمازدگی باشند

موج جدید گرما در راه اردستان/ مردم مراقب گرمازدگی باشند
بازدید 28

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق شفیعی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی روز گذشته پس از یک ماه حداکثر دمای هوای حدود ۴۰ درجه و بیشتر، دمای هوای شهر اردستان به عدد ۳۶ درجه سانتیگراد رسید و در شهرهای زواره و مهاباد کاهش ۴ درجه‌ای دما را شاهد بودیم.
وی افزود: مجدد از امروز قدری به دمای هوا افزوده خواهد شد و در ادامه آغاز یک هفته گرم‌تر انتظار می‌رود، حتی در اواسط هفته بعد دماهای بیشتر دور از انتظار نیست.
رئیس اداره هواشناسی اردستان خاطرنشان کرد: همچنان توصیه می‌شود در مواجهه با این شرایط ضمن مدیریت مصرف انرژی و کاهش تردد در ساعات گرم، انجام اقدامات لازم برای کاهش تنش گرمایی دستور کار عموم قرار گیرد.
شفیعی در ارتباط با آلودگی‌های مستمر این روزها بیان کرد: مجموعاً تعداد روزهای آلوده به گردوخاک از ابتدای سال تاکنون نسبت به مشابه همین مدت در سال گذشته، تغییر زیادی نکرده ولی در تیر ماه وضعیت کم سابقه و نامناسبی از این حیث داشته ایم (۲۹ روز آلوده) که در اثر تقویت الگوی تابستانه و تشدید بادهای ۱۲۰ روزه سیستانی، شاهد فراوانی بیش از حد گردوخاک در تیر ماه بودیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *