0

رژیم صهیونیستی تاوان سختی خواهد داد

رژیم صهیونیستی تاوان سختی خواهد داد
بازدید 23

به گزارش خبرگزاری مهر، فتح الله توسلی ضمن تسلیت شهادت مبارز خستگی‌ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، شهید اسماعیل هنیه گفت: رژیم جنایتکار صهیونیستی در اولین روز تشکیل دولت چهاردهم و در حریم جمهوری اسلامی ایران چهره شناخته شده مقاومت؛ شهید اسماعیل هنیه را به شهادت رساند و برگ دیگری بر جنایات خود افزود.
وی گفت: این جنایت که ملت بزرگ ایران و مسلمانان جهان بویژه مقاومت را داغدار کرد و شیرینی تشکیل دولت را بر کام مردم تلخ کرد هرگز فراموش نخواهد کرد.
توسلی افزود: مقاومت و ملت ایران حق انتقام را بر خود فرض می‌داند و قطعاً رژیم صهیونیستی تاوان سختی خواهد داد.
نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ ادامه داد: ملت ایران و نمایندگانشان در خانه ملت شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی در حمله جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به محل اقامتش در تهران را محکوم می‌کند.
وی در پایان گفت: یقیناً این حرکات بی پاسخ نخواهد ماند و مجاهدان راه اسلام و ملت بزرگ فلسطین و غزه هر روز منسجم‌تر، مقتدرتر و شجاع‌تر از گذشته به راه خود در مقابله با این غده سرطانی و آزادی قدس شریف گام بر خواهند داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *