0

اختتامیه دومین دوره مسابقات آمادگی رزمی نداجا برگزار شد

اختتامیه دومین دوره مسابقات آمادگی رزمی نداجا برگزار شد
بازدید 31

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار دوم نصری معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش در آئین اختتامیه این مسابقات حفظ آمادگی جسمانی را مهم‌ترین شاخصه یک فرد نظامی دانست و اظهار کرد: ورزش علاوه بر سلامتی و تندرستی جسم غذای روح انسان می‌باشد و یک نظامی کادر و وظیفه باید چه از لحاظ جسمی و چه از لحاظ روحی در هر لحظه آمادگی رزم را داشته باشد.
معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش افزود: ارزش ورزش به اخلاق است که باید رعایت موازین اخلاقی و پهلوانی در اولویت ورزشکاران باشد.

گفتنی است، دومین دوره مسابقات رزمی نداجا با حضور ۲۴ تیم از مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی ارتش در دو رده سنی زیر و بالای ۳۵ سال به مدت ۳ روز به میزبانی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت در سواحل مجتمع آموزشی شهید نامجوی برگزار و در پایان این رقابت‌ها تیم‌های مرکز آموزش تفنگداران منجیل، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر و منطقه چهارم دریایی انزلی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم تیمی را کسب کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *