0

زلزله شهرستان کاشمر ۲۱ هزار میلیارد ریال خسارت به بارآورد

زلزله شهرستان کاشمر ۲۱ هزار میلیارد ریال خسارت به بارآورد
بازدید 23

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا عباسی نیشابوری اظهار کرد: زلزله ۲۹ خرداد ماه سال جاری در کاشمر ۲۱ هزار و ۶۹ میلیارد ریال خسارت در بخش‌های مختلف خانگی، زیرساختی و کشاورزی این شهرستان ایجاد کرده است.
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: در اثر زلزله یاد شده ۹۵۲ واحد مسکونی شهری و هزار و ۵۵۱ واحد مسکونی روستایی به کلی آسیب دیده و نیازمند تخریب و ساخت دوباره هستند.
وی گفت: همچنین ۲ هزار و ۴۹۶ واحد مسکونی شهری و هزار و ۲۰۷ واحد مسکونی روستایی شهرستان کاشمر دچار خسارت شده و نیاز به تعمیر دارند.
عباسی نیشابوری مجموع خسارات وارده به منازل مسکونی در شهرستان کاشمر را ۱۸ هزار و ۲۸۸ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: علت افزایش شمار واحدهای آسیب دیده از زلزله و منازل نیازمند بازسازی مجدد و تعمیر در کاشمر، وقوع پس لرزهای متوالی و آسیب دیدن دوباره واحدهای ناایمن بوده است.
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: زلزله به تأسیسات زیربنایی کاشمر نیز آسیب رسانده چنانچه خطوط انتقال آب و شبکه برق، ساختمان‌های اداری دولتی، مدارس، شبکه انتقال گاز و خطوط و تجهیزات مخابراتی در این زمین لرزه ۲ هزار و ۱۱۳ میلیارد ریال خسارت دیده اند.
وی گفت: میزان خسارت وارده به تأسیسات کشاورزی از جمله برخی گلخانه‌ها و دامداری‌ها در زلزله کاشمر نیز ۶۶۸ میلیارد ریال تعیین شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *