0

خون شهید «اسماعیل هنیه» موجب انسجام جهان اسلام می شود

خون شهید «اسماعیل هنیه» موجب انسجام جهان اسلام می شود
بازدید 23

عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه اظهار کرد: جنایتی که اتفاق افتاد تلاش برای تاثیرگذاری بر شکست های پی در پی تحولات میدانی است که امروز نقش آفرین اصلی و هدایت گر اصلی آن جریان و جبهه مقاومت و گروه های مبارز فلسطینی هستند.
وی افزود: آنچه تا به امروز تجربه شده و ما در برهه های مختلف دیدیم و تجربه کردیم این است که اقدامات اینچینی که فاقد ارزش نظامی و سیاسی از منظر جایگاه و اهمیت است نمی تواند تحولات و اتفاقات میدانی را به سمت خود تغییر دهد و حتما جریانی که دست برتر را دارد جبهه مقاومت است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: خیلی ها تلاش میکنند که بیان کنند جریان مقاومت فرایند نزول را طی میکند اما این تحلیل اشتباه است و جریان مقاومت دست برتر را در مواجهه با تحولات منطقه دارد.
کاظمی اضافه کرد: این اتفاقات و جنایات رژیم صهیونیستی حتما موجب وحدت، انسجام و یکپارچگی دنیای اسلام خواهد شد.
وی در پایان یادآور شد:
اگر در بعضی بخش ها و نظام های سیاسی در حمایت از آرمان فلسطین با اشکلات و ضعف هایی روبرو بودیم و همراهی لازم با مردم غزه صورت نگرفته به برکت خون این شهید آن اتحاد و یکپارچگی در جهان اسلام ایجاد خواهد شد و این خبر بسیار بدی برای رژیم صهیونیستی خواهد بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *