0

شهید هنیه نماد بی بدیل مقاومت فلسطین و مجاهد مبارز بود

شهید هنیه نماد بی بدیل مقاومت فلسطین و مجاهد مبارز بود
بازدید 26

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران فاطمی در پیامی شهادت شخصیت برجسته جبهه مقاومت و رئیس دفتر سیاسی حماس؛ شهید والامقام اسماعیل هنیه، را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است؛ شهادت نماد بی بدیل مقاومت فلسطین و مجاهد مبارز، شخصیت برجسته جبهه مقاومت و رئیس دفتر سیاسی حماس شهید والامقام اسماعیل هنیه به دست باند جنایتکار و تروریسم اسرائیل غاصب، بار دیگر اوج شقاوت، جنگ افروزی و حماقت سردمداران جنایت و تجاوز را آشکار ساخت و نام عزیز آن شهید گرانقدر را در کنار نام تمامی شهدای مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه در تاریخ ایستادگی و وارستگی، جاودان ساخت.
آن شهید والامقام که سراسر عمر با برکت خویش را در مسیر مجاهدت و مقاومت خالصانه و شجاعانه با رژیمی پلید و کودک کش اسرائیل و جهاد فی سبیل ا… صرف کرده بود، به آرزوی دیرینه خویش نائل آمد و با پیوستن به هم‌رزمان شهید خویش، “عند ربهم یرزقون” گشت.
بی تردید خون مطهر آن شهید مقاومت و برآمده از خانواده‌ای شهیدپرور، همچو ستاره‌ای نور افشان، راه جهاد تا آزادی قدس شریف را آشکارتر و انتقام این جنایت هولناک را قطعی خواهد کرد.
اینجانب صمیمانه شهادت این مجاهد مبارز و شهید راه مقاومت و ایثار را به پیشگاه حضرت بقیه الله (عج)، محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، ملت قهرمان و مظلوم فلسطین و ملت غیور ایران اسلامی و همه آزادی‌خواهان جهان و جریان مقاومت تبریک و تسلیت عرض کرده و توفیق پیمودن راه مقدس آن شهید والامقام را از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌کنم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *