0

مکانیزاسیون کشاورزی راهی به سوی توسعه پایدار است

مکانیزاسیون کشاورزی راهی به سوی توسعه پایدار است
بازدید 25

محمدرضا جلالی در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و ترور اسماعیل هنیه اظهار کرد: علی رغم اینکه در طی چند روز گذشته وضعیت جوی هوا نامساعد بوده اما با همراهی کشاورزان کوشای شهرستان شاهد خوشه‌های طلایی برنج در شالیزارهای شهرستان و کشاورزان مشغول کار بر روی محصول ارزشمند برنج هستیم.
وی با بیان اینکه شهرستان لنگرود دارای ۹۱۰۰ هکتار شالیزار است، افزود: حدود ۸۲ درصد کشت شهرستان به صورت مکانیزه انجام شده لذا در خصوص برداشت برنج با توجه به اقدامات مؤثر اداره جهاد کشاورزی و همکاری مردم انتظار می‌رود ۹۸ درصد اراضی به صورت مکانیزه انجام شود.
جلالی با اشاره به اینکه مکانیزاسیون کشاورزی راهی به سوی توسعه پایدار است، ادامه داد: عملیات مکانیزه شالیکاری، هزینه‌های استحصال برنج را کم و تا حدود زیادی از هدر رفت محصول جلوگیری می‌کند.
فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه خوشبختانه وضعیت آب و هوایی چند روز گذشته آسیب خاصی به محصولات برنجی ما وارد نکرده است، گفت: شهرستان لنگرود با وجود داشتن قابلیت‌های کشاورزی، در تأمین امنیت غذایی نقش تعیین کننده‌ای دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *