0

زیرساخت‌های خوزستان برای اربعین حسینی آماده می‌شود

زیرساخت‌های خوزستان برای اربعین حسینی آماده می‌شود
بازدید 28

احمد تجری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به ۲ منظور به استان خوزستان سفر کردم؛ یک بخش با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین مربوط به تردد زائرانی که از مرزهای چذابه و شلمچه عازم عتبات عالیات هستند، بود. از زیرساخت‌های این ۲ مرز از جمله سرویس‌های بهداشتی در مسیر زائران بازدید کردیم.
وی افزود: تأسیسات گردشگری در بخش‌های اقامتی و خدماتی که باید به زائران اربعین حسینی ارائه شود را بررسی کردیم.
مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توضیح داد: با پیگیری‌هایی که در این سفر صورت گرفت مقرر شد اطلاع رسانی در زمینه گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان در قالب بورشور و روش‌های دیگر انجام شود.
تجری ادامه داد: از همه ظرفیت‌هایی که بتواند در مسیر اربعین در اختیار زائران اربعین حسینی قرار بگیرد بازدید کردیم و مشکلاتی که نیازمند رفع و یا اصلاح است مقرر شد اقدامات لازم انجام شود که در این خصوص موضوع نظارت را خواهیم داشت تا کیفیت لازم حفظ شود.
وی گفت: موضوع بعدی سفرمان به استان خوزستان، بازدید از پروژه‌هایی است که در این استان در حال احداث بوده و به همین منظور از پروژه‌های شهرهای اهواز، دزفول، آبادان و خرمشهر بازدید کردیم.
مدیرکل سرمایه گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد: برخی پروژه‌ها نیازمند هماهنگی با دستگاه اجرایی بود و پیگیری انجام دادیم تا مشکلات رفع شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *