0

دشمن با جنگ رسانه‌ای به دنبال تأثیرگذاری بر افکار و احساسات است

دشمن با جنگ رسانه‌ای به دنبال تأثیرگذاری بر افکار و احساسات است
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی اصغر قربانی پنج‌شنبه شب در یادواره نخستین خبرنگار شهید خراسان مجید حجتی اظهار کرد: شهید حجتی یک خبرنگار جهادی بود و لحظه لحظه آن لحظات حماسه آفرینی غیور مردان را در جنگ تحمیلی روایت می‌کرد.
پیشکسوت انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز نیز باید با الگوبرداری از این شهید عزیز به مهم‌ترین وظیفه رسانه یعنی جهاد تبیین جامه عمل بپوشانیم.
وی تصریح کرد: امروز دشمن در یک جنگ نابرابر رسانه‌ای پیچیده به دنبال تأثیرگذاری بر افکار و احساسات جامعه ایرانی است تا بتواند از این طریق باورها، اعتقادات و آرمان‌های جمهوری اسلامی را مورد هجمه قرار دهد.
گفتنی است؛ پاسدار شهید مجید حجتی اولین خبرنگار صدا و سیمای خراسان رضوی از تربت حیدریه در دوران دفاع مقدس هم‌گام با رزمندگان دلیر اسلام، لحظه به لحظه آن حماسه غرورآفرین را روایت کرد و درحین بازتاب و انعکاس آن سلحشوری‌ها در آذرماه ۱۳۶۰ در منطقه بستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *