0

۵۵ موکب اربعین حسینی از بازرگان تا کربلا برپا می شود

۵۵ موکب اربعین حسینی از بازرگان تا کربلا برپا می شود
بازدید 27

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام اسد میرزایی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد اربعین خوی، افزود: برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی امسال برای حدود ۵۵ موکب از استان پرونده تشکیل شده و به تهران جهت دریافت پروانه ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه احتمال افزایش تعداد موکب‌ها بعد از صدور پروانه وجود دارد، تصریح کرد: موکب‌های استان به ۳ نوع موکب اسکان، موکب تغذیه و موکب اسکان_ تغذیه تقسیم شده‌اند و از بازرگان تا کربلا جانمایی خواهند شد.
میرزایی اظهارکرد: موکب‌هایی که در داخل ایران و در بازرگان، خوی، ارومیه، تمرچین، پیرانشهر برپا خواهند شد همگی از نوع موکب اسکان _تغذیه خواهند بود همچنین موکب‌های مستقر در اربیل و کرکوک نیز اسکان_ تغذیه خواهند بود، اما موکب‌های برپاشده در مسیر نجف تا کربلا بستگی به شرایط یکی از ۳ نوع خواهد بود.
حجت الاسلام حجت قاسم‌خانی امام جمعه خوی هم در این جلسه گفت: پیاده روی اربعین تجمع جهانی بر علیه رژیم سلطه و استکبار است.
وی افزود برای انتقال فرهنگ اربعین حسینی، فضا سازی و فرهنگ سازی در زمینه پیاده روی اربعین باید در اولویت قرار گیرد.
وی همچنین از برگزاری تجمع بزرگ اربعین در خوی برای پانزدهمین سال پیاپی هم خبر داد و بر ضرورت برنامه ریزی منسجم برای برپایی این تجمع بزرگ تاکید کرد.
کریم علی نژاد فرماندار خوی هم گفت: برای پذیرایی و ارائه خدمات تغذیه وفرهنگی به زائران اربعین ۲ موکب در ورودی شهرهای ایواوغلی و وخروجی شهر خوی برپا می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *