0

خادمی زائران اربعین حسینی مدال افتخاری بر گردن مردم مهران است

خادمی زائران اربعین حسینی مدال افتخاری بر گردن مردم مهران است
بازدید 27

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی رحیمی در همایش مسؤولان و موکب داران شهرستان مهران با اشاره به رشادت و افتخار آفرینی مردم مهران در طول ۸ سال جنگ تحمیلی افزود: افتخار خادمی زوار اباعبدالله الحسین (ع) یک مدال ویژه به مردم مهران در قبال هشت سال آوارگی و دفاع از مرزهای کشور است که از طرف خداوند متعال عنایت شده است.
وی گفت: اربعین موهبت و فرصت ویژه خداوند برای موکب داران است که باید قدر این خادمی گرانبها را بدانند.
وی افزود: موکب داران در ایام اربعین مسئله معنویت را در کنار پذیرایی از زوار جدی بگیرند، مسئولین مواکب با اقدامات فرهنگی و معرفت افزایی در این ایام ویژه و خاص در خدمت زائران باشند و در کنار خدمات پذیرایی، برنامه‌های فرهنگی نیز در دستور کار داشته باشند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در پایان به اهمیت اخلاص در عمل اشاره و اظهار داشت: یکی از نکاتی که موکب داران باید مدنظر داشته باشند بحث اخلاص است، اخلاص، یک نیروی قوی در برابر وسوسه‌های شیطانی است و کار موکب دار فقط باید در جهت رضای خداوند و خدمت خالصانه به زوار اباعبدالله (ع) باشد تا خداوند سیل برکاتش را نصیب شما گرداند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *