0

مراسم گرامیداشت شهید «اسماعیل هنیه» در سنندج برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت شهید «اسماعیل هنیه» در سنندج برگزار می‌شود
بازدید 24

حجت‌الاسلام سید محمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم گرامیداشت مجاهد شهید «اسماعیل هنیه» روز شنبه سیزدهم مرداد ماه ساعت ۱۰ صبح در سنندج برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم با حضور عموم مردم و مسؤولان استان کردستان در مسجد جامع سنندج برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: طی ماه‌های اخیر رژیم صهیونیستی از جبهه مقاومت و وعده صادق و خیزش‌هایی جهانی شکست‌های متعددی دیده‌اند بنابراین با سردرگمی و ترس به اقدامات جنون‌آمیز روی آورده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: ترور شهید همین موجب تقویت جبهه مقاومت و وحدت بین صفوف آزادیخواهان عالم و کشورهای مسلمان شده است و همانطور که خون سردار سلیمانی به تقویت جبهه مقاومت، طوفان‌الاقصی و خیزش جامعه نخبگانی غرب منجر شد، خون شهید هنیه نیز به محو کامل رژیم صهیونیستی از سوی جبهه مقاومت منجر می‌شود.
حجت‌الاسلام سادات اذعان کرد: اسرائیل جنایتکار به نیابت از آمریکا به فساد و تباهی در دنیا دست می‌زند و بدون شک انتقام به حق ملت ایران و جبهه مقاومت اسلامی دامن این جرثومه فساد را در دنیا می‌گیرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *