0

قیام فلسطین علیه کفر جهانی ستودنی است

قیام فلسطین علیه کفر جهانی ستودنی است
بازدید 21

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا عبدالقادر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اعلام کرد: داشتن تلاش و کوشش در دنیا و در چارچوب دین مورد پذیرش خدا است و انجام کار و تلاش یک عبادت است که مایه سربلندی و سرافرازی برای مؤمن است.
وی اذعان کرد: پیامبر گرامی هم کارگران را دوست داشت و مؤمنی که تلاش کند نزد خداوند مورد احترام است.
امام جمعه سروآباد خاطرنشان کرد: همچنین جا دارد که از خدمات کمیته امداد و تلاش آنها قدردانی کنیم که تعداد ۴۷ سری جهیزیه کامل و تعدادی کولر بین نیازمندان توزیع کردند و به زودی هم ۴۹ مورد جهیزیه دیگر را اهدا می‌کنند.
ماموستا حسینی عنوان کرد: لازم است که همگی دعا گوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم چون خدمات زیادی را ارائه دادند و بی‌انصافی است کسانی که کارهای نظام را نادیده می‌گیرند.
وی افزود: کارمندان بازنشسته و برخی معلم‌ها از نماز فرار می‌کنند در حالی که باید قدردان نظام باشند و همراه آن باشند و مشکلات جامعه را فراموش نکنند.
امام جمعه سروآباد بیان کرد: دولت و نظام با بی‌مهری برخی از افراد کم لطف ناراحت نمی‌شود چون آمریکای حیله‌گر را به ستوه آورده و این قدرت کشور است.
وی گفت: حماس و فلسطین امروز از اسلام دفاع می‌کند و قیام آنها علیه کفر جهانی قابل ستودن است.
ماموستا حسینی بیان کرد: شهید هنیه در این مدت ۱۰ ماه تعداد ۱۱ نفر از اعضای خانواده خود را از دست داد و امروز ما با حسرت و تأسف زیاد شهادت شهید برجسته را تسلیت و تبریک می‌گوئیم.
امام جمعه سروآباد بیان کرد: شهادت مسلمان مایه افتخار و سربلندی است و در اسلام این واژه غیر ممکن است و با بشارتی که پیامبر داده است یهود باید نابود شود و وعده‌ای که باید تحقق یابد تا حکومت صهیونیستی و آدم کش اسرائیل را نابود کند.
ماموستا حسینی بیان کرد: مسلمانان باید تا آزادی فلسطین و قدس شریف و تا رسیدن نابودی رژیم ناپاک اسرائیل این راه را ادامه دهند.
وی عنوان کرد: ترور مجاهد خستگی ناپذیر را محکوم می‌کنیم و ننگ و نفرین ما بر رژیم کودک کش است که باید دولت‌های اسلامی که هم پیمان او هستند و با او مدارا می‌کنند و آمریکای روباه صفت از این ذلت بمیرند.
ماموستا حسینی خاطرنشان کرد: امروز حماس و غزه و مردم فلسطین اسلام را زنده نگه داشتند و پرچم دار آن هستند و ما باید با آنها همدردی کنیم با زنان و مردان و پیران و جوانان و کودکان کوچکی که زیر آتش و رگبار همچنان اسلام را سربلند نگه داشتند.
ماموستا حسینی بیان کرد: متأسفانه امروز کشور جولانگاه بی‌دین‌های بی‌نماز شده که جای تأسف است و دیانت را به جا نگذاشتند در حالی که پرچم ۱۴۰۰ هزار ساله اسلام در اهتزاز است اما با دستکاری و توطئه نامسلمان فرزندان ما از دین رویگردان شدند و از تجمع‌های دینی بی زار و فراری که این جای تأسف است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *