0

لزوم اتحاد و انسجام بین مردم و مسوولان در شهرستان بجستان

لزوم اتحاد و انسجام بین مردم و مسوولان در شهرستان بجستان
بازدید 20

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم دهقانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن تشکر از صبوری مردم بجستان در مورد قطعی یا افت فشار آب در چند وقت اخیر خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر این مشکل از طرف مسؤولان استانی و شهرستانی و اظهار کرد: بابت قصه پر غصه آب بجستان شرمنده مردمیم و ضمن تشکر از اقدامات نماینده دست یاری به سمت ایشان و مسؤولان استانی دراز می‌کنیم تا فکری برای مشکل آب و شبکه فرسوده بجستان بردارند.
امام جمعه بجستان افزود: امروز از بهداشت و درمان از وضعیت جاده نمی گویم ولی از قضیه آب نمی‌توانیم بگذریم، این حق مردمی که در تمام صحنه‌ها حاضر شدند و لبیک گفتند نیست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن شهادت اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی گفت: دشمنان وقتی دیدند بعد از حادثه تلخ شهادت آیت الله رئیسی خدشه‌ای در کار کشور ایجاد نشد و انتخابات نیز در عرصه اجرایی و نظارتی به خوبی برگزار شد وقتی تمام تلاششان را درجهت دوقطبی ساری جامعه به کار بستند ولی نتوانستند کاری بکنند، وقتی دیدگاه‌های قاطع و کوبنده رئیس جمهور منتخب در مورد حمایت از لبنان و فلسطین را دیدند ناکام شدند دست به این اقدام جنایتکارانه در ایران زدند.
دهقانی با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در پاسخ به این جنایت گفت: سخنان رهبر انقلاب این بار خونخواهی بود یعنی پاسخ صهیونیست جنایتکار را کوبنده‌تر خواهیم داد.
امام جمعه بجستان در ادامه بر لزوم اتحاد و انسجام بین مردم و مسئولین در شهرستان تاکید کرد و گفت: اگر قرار است شهرستانی آباد داشته باشیم و پیشرفت کنیم باید با اتحاد و انسجام در عرصه‌های توسعه شهری و فرهنگی گام برداریم.
وی در پایان ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر از اصحاب رسانه شهرستان گفت: خبرنگاران مظلوم ترین افراد جامعه هستند وتا به امروز بالغ بر ۱۴۰ نفر از خبرنگاران در غزه به شهادت رسیدند و جان خود را از دست دادند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *