0

وحدت جبهه مقاومت پس از شهادت اسماعیل هنیه تقویت می‌شود

وحدت جبهه مقاومت پس از شهادت اسماعیل هنیه تقویت می‌شود
بازدید 26

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدجواد آزاد در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان لامرد اظهار کرد: شهادت اسماعیل هنیه برای ملت ایران سخت است زیرا که دشمنان مهمانی مجاهد و غیوری را به شهادت رساندند و بدانند این حرکت بی پاسخ نخواهد ماند.
وی به سخنان مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: در راستای بیانات مقام معظم رهبری در مورد شعار سال اولویت ایشان کاهش تورم و رفع مشکلات اقتصادی و معیشت مردم است زیرا موضوع اقتصاد و معیشت برای رهبری و مردم مهم است.
وی ادامه داد: در دولت شهید جمهور آیت الله رئیسی نرخ بیکاری بی سابقه بود و به ۸ درصد رسید امیدواریم با مشارکت مردم رئیس جمهور این عدد کاهش یابد و مشکلات اقتصادی مردم رفع شود.
امام جمعه لامرد اظهار کرد: در منطقه لامرد سرمایه‌های قابل توجهی وجود دارد که می‌طلبد در راستای شعار سال، طرح‌های مختلف تولیدی با توجه به نیاز منطقه سرمایه گذاری شود.
وی با اشاره به اینکه دولت و مجلس کمک کنند تا برنامه هفتم توسعه به نحو مطلوبی پیش رود یادآور شد: رسانه‌ها مطالبه گر باشند، و نخبگان هم مطالبه گری کنند و تا رئیس جمهور بتواند در اجرای کشور موفق باشد و از رفتارهای سلیقه‌ای دور شود.
امام جمعه لامرد افزود: شهادت حاج قاسم در عراق، شهادت اسماعیل هنیه در ایران و همچنین با شهادت مستشاران در مرزهای کشور باعث خونخواهی شراکتی در حق فرماندهان شده و موجب شکل گیری جبهه مقاومت اسلامی شده است.
حجت الاسلام آزاد ادامه داد: با این اتفاقاتی که رقم خورده است این نصرت الهی برای پیروزی امت اسلامی است و قطعاً اسرائیل نابود خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *