0

طرح جامع شهرهای سرابله و ایوان ابلاغ شد

طرح جامع شهرهای سرابله و ایوان ابلاغ شد
بازدید 23

به گزارش خبرگزاری مهر، سارا فلاحی عنوان کرد: بر مبنای پیش بینی‌ها و اهداف توسعه شهری در یک دوره ۱۰ ساله و به منظور تدوین برنامه و تعیین جهات توسعه شهرهای سرابله و ایوان و تأمین نیازمندی‌های مردم این دو شهر، طرح جامع این دو شهر ابلاغ شد.
وی عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، شهر سرابله با الحاق بیش از ۷۰ هکتار زمین و طرح جامع ایوان با الحاق بیش از ۱۰۰ هکتار مصوب و ابلاغ شد.
وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده توسط نماینده ایلام، استاندار محترم، شهرداران و شوراهای دو شهر سرابله و ایوان و همراهی مشفقانه معاونت‌های شهرسازی و معماری و پارلمانی و حقوقی وزارت راه و شهرسازی این مهم صورت گرفت.
فلاحی یادآور شد: الحاق ۳ هکتار از زمین‌های موسوم به زمین‌های کارکنان منابع طبیعی و ضلع جنوبی بلوار فاتحان میمک به مساحت ۱۵ هکتار به شهر سرابله و ۱۷ هکتار از اراضی واقع در ضلع جنوب غربی شهر ایوان که دارای توافقنامه قانونی مالکین با شهرداری باشند به شهر ایوان از مهم‌ترین الحاقات نقشه‌های جامع شهری سرابله و ایوان بود که یا قبلاً حذف شده بودند و یا سال‌ها معطل مانده بودند.
گفتنی است دکتر سارا فلاحی نماینده مردم شریف استان ایلام با پیگیری‌های مستمر خود در وزارت راه و شهرسازی نقش مهمی در حل بخشی از مشکلات مردم این دو شهر ایفا کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *