0

۹۰نفر به مرحله استانی چهل وهفتمین مسابقات قرآنی گلستان راه یافتند

۹۰نفر به مرحله استانی چهل وهفتمین مسابقات قرآنی گلستان راه یافتند
بازدید 23

حجت الاسلام رمضان شجاعی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآنی در دو منطقه شرق امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبد کاووس و مرکز استان آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد و نفرات برتر برگزیدگان این مسابقات به مرحله استانی راه یافتند.
وی افزود: برگزیدگان در مرحله نخست در رشته‌های آوایی همانند قرائت، ترتیل، حفظ پنج جز، ۱۰ جز، حفظ کل، اذان و دعا خوانی به رقابت پرداختند. رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به اینکه مرحله استانی ۲۱ تا ۲۲ مرداد ماه سال جاری در امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار می‌شود، گفت: برگزیدگان مرحله استانی نیز به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
شجاعی اظهار کرد: مرحله کشوری این دور از مسابقات به یاد شهدای خدمت در امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: رشته‌های معارفی شامل (نهج البلاغه معارف قرآن ترجمه‌های سوره‌های لقمان حجرات حشر و صحیفه سجادیه) نیز در تاریخ ۱۸ مرداد ماه برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان استقبال ثبت نام کنندگان در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآنی را مطلوب دانست و گفت: مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآنی به صورت منطقه‌ای از ۲۸ تا ۲۹ تیرماه در دو منطقه شرق و مرکز استان برگزار شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *