0

مسابقات استانی قرآن کریم در مازندران آغاز شد

مسابقات استانی قرآن کریم در مازندران آغاز شد
بازدید 21

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان مازندران از صبح شنبه به میزبانی شهرستان بابل آغاز به‌کار کرد.
این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران و گروه سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود. مسابقات خواهران در مؤسسه قرآنی نورین و مسابقات برادران در آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) بابل در حال برگزاری است.
حجت‌الاسلام‌ابراهیم حیدری جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در افتتاحیه مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه مازندران که در امام‌زاده قاسم (ع) بابل در حال برگزاری است، با گرامیداشت یاد و خاطره از شهدای خدمت و شهید اسماعیل هنیه، گفت: برگزاری مسابقات قرآن کریم یکی از بزرگترین رویداد فرهنگی کشور است و همیشه آنانی که از سفره قرآن متنعم می‌شوند عاقبت به خیر خواهند شد.
وی افزود: مسابقات شهرستانی استان در پنج منطقه با شرکت یک هزار و ۲۰۰ نفر برگزار شد که طی برگزاری مسابقات ۲۰۰ نفر به مسابقات استانی راه یافتند و این تعداد از قاریان امروز و فردا در دو مکان امامزاده قاسم (ع) و مؤسسه نورین با هم به رقابت می‌پردازند و اختتامیه مسابقات نیز در امامزاده قاسم (ع) شهرستان بابل برگزار می‌شود.
حیدری با بیان اینکه در محافل قرآنی استان همیشه مردم حضور دارند و در مسابقات نیز روال بر همین است، اظهار کرد: امسال مسابقات قرآن در سطح شهرستان به نحو بسیار خوبی برگزار شد و مدیران قرآن و قرآنیان در این مسابقات ورود بسیار خوبی داشتند.
وی افزود: از داوران پیشکسوت و داوارن بین‌المللی که از مفاخر استان و کشور هستند در این دوره از مسابقات بهره‌گرفتیم و انتظار ما این است که داوران آنچه قانون مسابقات است، اعمال کنند.
این مسؤول با بیان اینکه انتظار همکاری بیشتر از متسابقین در برگزاری مسابقات را داریم، بیان کرد: امیدواریم همه امورات زندگی مان و این جلسات مورد رضایت حضرت حجت‌بن‌الحسن (عج) قرار گیرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *