0

فراخوان ۱۷ جایزه علمی برای نخبگان فارس اعلام شد

فراخوان ۱۷ جایزه علمی برای نخبگان فارس اعلام شد
بازدید 25

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب شریف اظهار داشت: در بنیاد نخبگان استان، همواره به دنبال حمایت از نخبگان و ایجاد فرصت‌های رشد و توسعه برای آنها هستیم که در این راستا ۱۷ جایزه علمی برای حمایت از جامعه نخبگانی اعلام شده و متقاضیان می‌توانند تا ۳۱ مرداد ماه امسال از طریق آدرس الکترونیکی http://shiraz-feca.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
به گفته این مقام مسئول بر اساس این فراخوان، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، پژوهشگران، و پرستاران می‌توانند در این رقابت علمی شرکت کنند.
وی افزود: جایزه‌هایی در حوزه‌های علمی، قلب و عروق، مهندسی شیمی، بیوتکنولوژی مانند جایزه امید در حوزه نجوم، جایزه پروفسور عزت‌الله رئیسی در زمینه آب و جایزه پروفسور عبدالوهاب البرزی با هدف تشویق و حمایت از نخبگان جوان در راستای توسعه علمی کشور به برگزیدگان این جشنواره نشان علمی اهدا می‌شود.
رئیس بنیاد نخبگان فارس همچنین تاکید کرد: هدف از اعطای این جوایز، تنها قدردانی از نخبگان نیست، بلکه ایجاد انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت‌های پژوهشی و نوآورانه در استان است.
شریف از همه نخبگان و پژوهشگران استان دعوت کرد تا با مراجعه به سایت http://shiraz-feca.ir، و یا برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه این مجمع به ادرس بلوار شهید چمران، ابتدای بلوار شاهد، باغ مهر جوان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *