0

۸۰ پروژه عمرانی به طور همزمان در قرچک در حال اجرا است

۸۰ پروژه عمرانی به طور همزمان در قرچک در حال اجرا است
بازدید 19

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خرمی شریف شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بودجه قرچک در سال ١۴٠٣ بالغ بر ١۵٠٠ میلیارد تومان بود که امور عمرانی و افزایش سرانه‌ها و سطح رفاه زندگی شهروندان را در اولویت قرار دادیم که از مهمترین آن‌ها بازگشایی معابر بود.
شهردار قرچک افزود: در حال حاضر بیش از ٨٠ پروژه در حال انجام است که فاز دوم کمربندی شمالی قرچک و پیاده‌راه‌سازی یک کیلومتری خیابان محمدآباد (با پذیرش ریسک شدید ترافیکی) از آن جمله است.
وی عنوان کرد: هم‌زمان ساخت دو زمین چمن در منطقه‌ی پوئینک در حال اجراست که شانزدهمین زمین چمن در طول سنوات گذشته هستند و همچنین یک بوستان و یک سرای محله در منطقه‌ی پوئینک در هفته دولت افتتاح خواهد شد.
خرمی شریف عنوان کرد: تخریب و بازسازی ساختمان آتش‌نشانی شهرداری قرچک و ساخت سوله ورزشی هزارنفری در ٣٠متری خانه کارگر هم از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام است. وی افزود: بهره برداری دروازه دولت در گردی شهر قرچک هم در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *