0

ثبت نام بیش از ۲۱ هزار زائر گیلانی اربعین در سماح

ثبت نام بیش از ۲۱ هزار زائر گیلانی اربعین در سماح
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی ادیب شامگاه شنبه در برنامه تلویزیونی قدم قدم تا اربعین اظهار کرد: تعدادی از مواکب گیلانی خودشان را به کربلای معلی و نجف اشرف رساندند و در حال تمهید مقدمات استقرار و میزبانی زوار هستند.
سخنگوی ستاد اربعین گیلان با اشاره به مساله حمل و نقل اقلام مواکب به کربلا و نجف بیان کرد: گره‌های گمرکی انتقال اقلام و کالاهای اساسی مواکب مرتفع شده است.
احمدی ادیب با تاکید بر لزوم پیوست فرهنگی پیاده روی اربعین اضافه کرد: با تشکیل کمیته فرهنگی ستاد اربعین گیلان برای برنامه‌های فرهنگی پیرامون این رویداد انسانی بزرگ تصمیم گیری شد.
وی با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق مداری خدام گیلانی اربعین افزود: گیلانی‌ها از دیرباز به عنوان مردمانی اخلاق مدار، مذهبی و مهربان شناخته شده اند و این ویژگی باید از طریق خدام مواکب در اربعین متبلور شود.
سخنگوی ستاد اربعین گیلان از افزایش ۲۰ درصدی شمار ثبت نامی های اربعین استان خبر داد و اضافه کرد: تاکنون ۲۱ هزار و ۱۰۵ نفر در سامانه سماح برای شرکت در کنگره بزرگ اربعین ثبت نام کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *