0

احداث نخستین موزه چاپ و نشر کشور در تبریز

احداث نخستین موزه چاپ و نشر کشور در تبریز
بازدید 23

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین منیری‌فر ظهر امروز شنبه سیزدهم مرداد در جریان بازدید از از مراحل ساخت نخستین و تنها موزه چاپ و نشر کشور در تبریز با قدردانی از اقدامات مالک و سرمایه گذار موزه چاپ و نشر تبریز اظهار کرد: موزه چاپ و نشر تبریز یکی دیگر از اولین‌های تبریز خواهد بود که برای اولین بار در کشور، در محله تاریخی آرامیان تبریز در حال احداث و تجهیز است که جا دارد از بانیان این موزه ارزشمند تقدیر کنیم.
وی افزود: شهرداری منطقه ۸ تبریز همواره از اهتمام ویژه مجموعه داران گرامی، نسبت به حفظ و نمایش گنجینه‌های ماندگار در قالب موزه‌های تخصصی، حمایت کرده و بر آن است تا با بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های این بخش، انواع موزه‌های تخصصی در اماکن تاریخی شهر راه‌اندازی کند.
شهردار منطقه ۸ تبریز خاطرنشان کرد: با توجه به پیشینه تبریز و آذربایجان در صنعت چاپ و نشر، نگهداری و حفظ آثاری مرتبط با این حوزه به صورت مجموعه‌ای تخصصی، یکی از مطالبات جامع آذربایجان و دغدغه‌های صاحبنظران و پیشکسوتان حوزه چاپ بود که با همت مجموعه دار گرامی آقای رشید کفیلی اجرایی شده و در آینده‌ای نزدیک به سرانجام خواهد رسید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *