0

پیشگیری از قاچاق با تجمیع مرغداری و دامداری های استان کرمان

پیشگیری از قاچاق با تجمیع مرغداری و دامداری های استان کرمان
بازدید 21

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی قویدل صبح یکشنبه در دیدار جواد نگارستانی مدیر دامپزشکی جنوب کرمان، اظهار کرد: براساس تجارب حاصله، جنوب استان قابلیت تأمین دام کل استان را دارد.
وی افزود: در شمال استان نیز با استفاده از ظرفیت داخلی، در خصوص تعدیل قیمت‌ها با همکاری جهاد کشاورزی و تعاون روستایی اقداماتی انجام شده است.
قویدل ادامه داد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم پیگیر ساماندهی توزیع گوشت گرم و دام و همچنین اجرای برنامه‌های تعیین شده است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان بیان کرد: طی بازدیدهای انجام شده از کشتارگاه‌های در حال احداث، از جرایم و تخلفات اجتماعی پیشگیری خواهد شد.
قویدل گفت: با وجود چالش‌ها و موانع بسیاری که در این زمینه وجود دارد توجیه، آموزش و فرصت سازی بسیار حائز اهمیت است.
وی اظهار کرد: تجمیع مرغداری‌ها، طیور، دام سبک و سنگین و انجام اقداماتی همچون پلاک کوبی در پیشگیری از سرقت و قاچاق اثرگذار است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان تصریح کرد: ضرورت دارد جهاد کشاورزی علی الخصوص در جنوب استان کرمان و اداره کل دامپزشکی شمال به این موضوعات ورود کنند.
وی ادامه داد: قانون جایگاه ویژه ای برای کشتار دام غیر از قانون دامپزشکی و آئین نامه‌های مربوطه پیش بینی کرده است که باید در دستورکار قرار گیرند.
قویدل گفت: همچنین انجام اقدامات اجرایی نیازمند توجیه و همراه سازی مردم و مسئولین است.
وی افزود: لازم است با تشکیل شورای پیشگیری در جنوب استان کرمان، موضوع در دستور کار قرار گرفته و طرح جامع و همه جانبه ای تدوین شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: همچنین در شورای پیشگیری از وقوع جرم، موضوعات لازم مطرح و مصوب خواهد شد و دادستان نیز در سراسر استان همراهی و آمادگی لازم را در این خصوص خواهند داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *